«Σουρωτή»: Ανοδική πορεία και το 2024-Οι 4 πυλώνες του πλάνου ανάπτυξης

Beer can mockup psd, cool product branding

Συνεχίστηκε και το 2024 η ανοδική πορεία της ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε. , η οποία είναι αποτέλεσμα της άριστης αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και της κατά γράμμα τήρησης των στρατηγικών και τακτικών που είχαν σχεδιαστεί στην αρχή της χρονιάς.

Όπως ανέφερε ο Εμπορικός Διευθυντής της επιχείρησης κ. Θεόδωρος Μπέσσας, η εταιρεία και το 2024 συνέχισε την υποστήριξή της στα δίκτυα των χονδρεμπόρων  σε όλη την Ελλάδα και αύξησε το ποσοστό  της συμμετοχής τους στο σύνολο του τζίρου της εταιρείας.  Όσον αφορά το κανάλι των εξαγωγών, ξεκίνησε μια μεγάλη στρατηγική προσέγγιση σε νέες αγορές του  εξωτερικού, ενώ αυξήθηκαν  οι διανομές στο οργανωμένο λιανεμπόριο (Modern Trade). 

Στο τέλος του χρόνου, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημείωσε σημαντική αύξηση κατά 26% σε σχέση με το 2023  και 70% σε σύγκριση με το 2022, φτάνοντας τα 17.200.000€.

Η κ. Φρίντα Μελετίδη, Γενική Δ/ντρια & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΣΟΥΡΩΤΗ ΑΕ, σε  σχετική δήλωσή της ανέφερε: 

Συνεχίζουμε την θετική μας πορεία και την άριστη υλοποίηση του πλάνου που σχεδιάσαμε στο τέλος του 2023.

Ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση της εγκατάστασης του νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, για να μπορέσουμε να στηρίξουμε την σταθερή ποιότητα, αλλά και την αυξημένη  ζήτηση των προϊόντων μας. Η τρίτη φάση θα υλοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025, ενώ η τελική φάση θα περιλαμβάνει νέο εργοστάσιο με νέες γραμμές παραγωγής καθώς και τα πιο σύγχρονα μηχανήματα για την εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων μας, αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Μετά από σκληρή δουλειά και αφοσίωση όλων των ανθρώπων της εταιρείας, έχουν μπει οι βάσεις και τα κατάλληλα θεμέλια για να μπορέσει αυτή η εταιρεία, με τη μεγαλύτερη ιστορία στην εμφιάλωση μεταλλικού νερού, να υλοποιήσει το πενταετές πλάνο αειφόρου ανάπτυξής της. Ένα πλάνο που δεν στοχεύει απλά στην ανάπτυξη, αλλά στη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της υπευθυνότητας απέναντι στο περιβάλλον, τις τοπικές κοινωνίες και τις μελλοντικές γενιές. 

Το πλάνο αυτό στηρίζεται σε 4 μεγάλους πυλώνες:

  1. Νέα μορφή επικοινωνίας: Αναπτύσσουμε σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας και στρατηγικές, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης με τους καταναλωτές και την προώθηση των αξιών μας σε όλα τα επίπεδα.
  2. Ανάπτυξη σε νέες κατηγορίες προϊόντων: Επενδύουμε σε καινοτόμες ιδέες και νέες κατηγορίες προϊόντων.
  3. Συνεχής βελτίωση της ποιότητας: Η ποιότητα είναι η καρδιά της φιλοσοφίας μας.
  4. Βιώσιμη ανάπτυξη: Το όραμά μας για βιώσιμη ανάπτυξη περιλαμβάνει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των παραγωγικών δυνατοτήτων μας σε αρμονία με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Είμαστε σίγουροι ότι, όλοι μαζί, εργαζόμενοι και συνεργάτες, σαν μία ομάδα, θα πετύχουμε στο ακέραιο ό,τι ακριβώς έχουμε προγραμματίσει. Κάθε χρόνο, νιώθουμε ακόμα πιο περήφανοι για τη διαδρομή μας, γιατί αυτό το οφείλουμε στην ιστορία και την κληρονομιά της εταιρείας μας, στους ανθρώπους μας, στους συνεργάτες μας, αλλά και στον μεγαλομέτοχο, που με την ηθική του συμπαράσταση αλλά και την σοφία του, μας προτρέπει να ξεπερνάμε κάθε πρόκληση. Στο μέλλον, παραμένουμε προσηλωμένοι στις αρχές μας και είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας με δημιουργικότητα και πάθος, επιτυγχάνοντας ακόμη μεγαλύτερες νίκες.»