Microsoft: Πρώτη θέση ως το εμπορικό σήμα που μιμήθηκαν περισσότερο στις επιθέσεις phishing

Στο πλαίσιο της πρόσφατης έκθεσης Brand Phishing Report της Check Point Research, αποκαλύπτεται πως η Microsoft επανακατέλαβε την πρώτη θέση ως το εμπορικό σήμα που μιμήθηκαν περισσότερο οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Αυτή η ανακάλυψη αναδεικνύει τη σοβαρή πρόκληση που αντιμετωπίζει η εταιρεία όσον αφορά τις προσπάθειες phishing.

Συγκεκριμένα, το προηγούμενο τρίμηνο, η Microsoft κατέλαβε το πρώτο μέρος στη λίστα των μιμούμενων εμπορικών σημάτων, αντιπροσωπεύοντας το 33% των προσπαθειών phishing.

Τον προσεχή κλάδο τεχνολογίας ακολουθούσε η Amazon με 9%, ενώ η Google βρέθηκε στην τρίτη θέση με 8%.

Επιπλέον, κοινωνικά δίκτυα και τράπεζες αντιπροσώπευαν τους δύο κλάδους που ήταν επίσης στόχος για τους κυβερνοεπιθέτες.

Αυτή η έκθεση αποτυπώνει την ανάγκη για αυξημένη προσοχή και προστασία από τις επιθέσεις phishing σε επίπεδο επιχειρήσεων και ατόμων, καθώς η Microsoft εξακολουθεί να αποτελεί προσελκυστικό στόχο για τους κυβερνοεπιθέτες.