Πολιτική και social media

Τον τελευταίο καιρό ακούμε κυβερνητικούς κύκλους και κάποιους κομματικούς χώρους να τονίζουν, πως η πολιτική δεν είναι  lifestyle και social media.

Βέβαια, στις εθνικές εκλογές του 2023, στο 41% της ΝΔ, συνέβαλε η ψήφος των 20χρονων, η οποία βασιζόταν, κατά κύριο λόγο, στα social και ειδικότερα στα διασκεδαστικά βίντεο των Tik Tok και Instagram, όπου ο Κ. Μητσοτάκης με τον Πίνατ του Μεγάρου Μαξίμου και άλλα ευρήματα, νίκησε κατά κράτος τα παλαιομοδίτικα αστεία (;) του Αλέξη Τσίπρα.

Πλέον το παιχνίδι άλλαξε, τα βίντεο του Στέφανου Κασσέλακη έχουν μεγάλη απήχηση στη νεολαία και σε συνδυασμό με τα ανοικτά μέτωπα της κυβέρνησης, (ακρίβεια, τραγωδία των Τεμπών κλπ) υποχρεώνονται οι κυβερνητικοί σε μια προσπάθεια προσέγγισης συντηρητικών και μεγαλύτερης ηλικίας ψηφοφόρων, τους όποιους δείχνει να έχασε το κυβερνών κόμμα με τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Έτσι επιστρατεύτηκε και ο τηλεοπτικός master αυτών των ηλικιών, Γιώργος Αυτιάς, ενώ ο  36χρονος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ  έχει περισσότερο χώρο, να “παίξει πιο εύκολα μπάλα” στους νέους.

ΒΝΝΔ