Glami: Η τάση του ‘Quiet luxury’ έφερε αύξηση +253% στην αναζήτηση cardigans

Η τάση που κυριάρχησε στα social media ήταν επίσης εξαιρετικά δημοφιλής στις online αναζητήσεις στο GLAMI.gr, σύμφωνα με το Fashion (Re)search.

Επιστροφή στη διαχρονικότητα. Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση αγοράς του GLAMI για το 2023, μέρος της έρευνας μόδας Fashion (Re)search, η κυρίαρχη τάση του ‘Quiet luxury’ οδήγησε σε εντυπωσιακή αύξηση +253% στην αναζήτηση cardigans καθώς και σε +64% στην αναζήτηση loafers. Tα μίνι φορέματα και τα ψηλοτάκουνα παπούτσια αντικαταστάθηκαν με μοκασίνια, πλεκτές ζακέτες και γήινες αποχρώσεις στο ντύσιμο, στο πλαίσιο της ‘old money’ αισθητικής που υιοθέτησαν όχι μόνο οι millennials αλλά και η Gen-Z (η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012).

Οι τάσεις που κυριάρχησαν στη μόδα για το 2023 περιλαμβάνουν μια κομψή προσέγγιση της σύγχρονης εργαζόμενης γυναίκας, looks εμπνευσμένα από το στυλ της μπαλαρίνας καθώς και κλασικά χρώματα, όπως το κόκκινο, το γκρι και το ασημί. Το 2024 προβλέπεται να κινηθεί σε αντίστοιχα κομψές επιλογές.

*H διαδικτυακή έρευνα μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης Year in Review από το GLAMI, το χρονικό διάστημα 5-16 Ιανουαρίου 2024, σε 9 ευρωπαϊκές χώρες με 31,658 συμμετέχοντες συνολικά.