Alter Ego Media: Νέος head of data

Η Alter Ego Media, ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος μέσων μαζικής ενημέρωσης, ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων από τον Κωνσταντίνο Μόκκα στη νέα θέση Head of Data.

Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, ο Κ. Μόκκας  θα ηγηθεί της οργάνωσης και διαχείρισης των datasets του ομίλου, με σκοπό τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων και της καλύτερης στόχευσης περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες του Ομίλου. Οι κύριες αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την αξιοποίηση και καθαρισμό των βάσεων δεδομένων, την ενσωμάτωση τεχνολογιών AI και την ανάπτυξη στρατηγικής βασισμένης σε δεδομένα, ώστε να προσφέρονται πιο στοχευμένες και αποδοτικές διαφημιστικές λύσεις και αναλύσεις στους πελάτες και στους επισκέπτες των μέσων του ομίλου.

Ο Κ. Μόκκας  διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα της επιστήμης δεδομένων και της ανάλυσης, έχοντας εργαστεί στην οργάνωση, ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων σε κορυφαίους οργανισμούς όπως η Google, η BlackRock και η Schroders. Είναι επίσης κάτοχος MSc στον τομέα του Operational Research and Management Science (Lancaster University) και κατέχει BSc στις Επιχειρησιακές Σπουδές και Χρηματοοικονομικά (Northeastern University).

“Η ένταξη του Κωνσταντίνου στην ομάδα μας σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη επίτευξη της στρατηγική μας για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων. Η τεχνογνωσία του Κωνσταντίνου θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε τις διαφημιστικές μας λύσεις, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας και πιο στοχευμένο περιεχόμενο στους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας και μελλοντικών πλατφορμών περιεχομένου που θα αναπτύξουμε” δήλωσε ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής, Τεχνολογίας και Ανάπτυξης.